مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل اعلام می دارند که سیم کارت های متعددی به نام آنها ثبت شده که حتی روحشان هم خبر ندارد. این در حالیست که طبق اعلان مراجع قضایی، مسـٔولیت هرگونه سؤاستفاده از سیم کارت های اعتباری بر عهده مالک سیم کارت است.
برچسبها: مملکت گل و بلبل
+ نوشته شده در جمعه سوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 15:29 توسط حامی حقوق مصرف کنندگان اینترنت ایران |
ستاد مردمی توسعه اینترنت...
ما را در سایت ستاد مردمی توسعه اینترنت دنبال میکنید
برچسب: ایرانسل,ایران, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:37